maandag 4 april 2011

Ding 16 You Tube

You Tube vind ik een geweldig ding. Per mail krijg ik al redelijk veel filmpjes toegestuurd. Als het over en met dieren is, vind ik het vaak heel ontroerend. Zie filmje in mijn Blog. Daar schieten de tranen toch van in je ogen. Schattig.

Voor de Bibliotheek is You Tube natuurlijk ook een heel goed middel om het publiek eens op een leuke manier door de Bibliotheek te laten banjeren. Bovendien zouden de culturele instellingen in onze directe omgeving daar ook nog van mee kunnen snoepen.  Zoals ik - als voorbeeld - het American Hotel in Amsterdam aan het Leidseplein in mijn Blog heb gezet. Hier worden het hotel, de omgeving en bepaalde gedeelten van de stad meteen even meegenomen. Dat vind ik een leuk idee.

1 opmerking:

  1. Goed dat je 'op een leuke manier' aangeeft, want dat vindt Spookie ook heel belangrijk. Welke invalshoek zal klanten aanspreken? Je voorbeeld van Het American Hotel is wat dat betreft sterk. Het is hier de klant die uit haar perspectief filmt wat zij waardeert. Kort en inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen